Szkolenie zawartość
Zagadnienia
Status
1
Moduł I – Jak wygląda szachowe królestwo i kto w nim mieszka?
-
1.0 Kolorowanka
-
1.1 Szachownica – plansza do gry w szachy
-
1.2 Pozycja wyjściowa – jak ustawić szachowe wojsko?
-
1.3 Król – władca szachowej armii
-
1.4 Wieża – ciężka bohaterka
-
1.5 Goniec – posłaniec królewski
-
1.6 Królowa (Hetman) – szachowa superbohaterka
-
1.7 Konik (Skoczek) – jedyny zwierzak na szachownicy
-
1.8 Pionek – najmniejszy wojownik
- 1.0 Kolorowanka
- 1.1 Szachownica – plansza do gry w szachy
- 1.2 Pozycja wyjściowa – jak ustawić szachowe wojsko?
- 1.3 Król – władca szachowej armii
- 1.4 Wieża – ciężka bohaterka
- 1.5 Goniec – posłaniec królewski
- 1.6 Królowa (Hetman) – szachowa superbohaterka
- 1.7 Konik (Skoczek) – jedyny zwierzak na szachownicy
- 1.8 Pionek – najmniejszy wojownik
2
Moduł II – Zasady szachowego królestwa i magiczne ruchy!
-
2.9 Wartości bierek – kto jest najsilniejszy?
-
2.10 Promocja pionka – magiczna przemiana
-
2.11 Szach – ratunku, król jest atakowany!
-
2.12 Szach-mat – król nie może się obronić
-
2.13 Pat – sytuacja bez wyjścia
-
2.14 Roszada – król używa magicznej różdżki!
-
2.15 Jak dobrze rozpocząć partię szachów – cenne wskazówki
- 2.9 Wartości bierek – kto jest najsilniejszy?
- 2.10 Promocja pionka – magiczna przemiana
- 2.11 Szach – ratunku, król jest atakowany!
- 2.12 Szach-mat – król nie może się obronić
- 2.13 Pat – sytuacja bez wyjścia
- 2.14 Roszada – król używa magicznej różdżki!
- 2.15 Jak dobrze rozpocząć partię szachów – cenne wskazówki
3
Moduł III – Chcesz rządzić na szachownicy? Poznaj trochę szachowej taktyki!
-
3.16 Matowanie 2 wieżami – budujemy mur przed królem
-
3.17 Matowanie hetmanem – królowa bawi się w papugę!
-
3.18 Opozycja – króle stoją na jednej linii
-
3.19 Matowanie 1 wieżą – potrzebna pomoc króla!
-
3.20 Widełki – łapiemy bierki przeciwnika
-
3.21 Związanie – ratunku, nie mogę się ruszyć!
-
3.22 Szpila (rożen) – uciekamy od ataku, ale…
-
3.23 Szach z odsłony – odsłaniamy atak na króla
-
3.24 Podwójny szach – dwie bierki atakują króla!
-
3.25 Remis w partii – gdy nikt nie przegrywa partii
- 3.16 Matowanie 2 wieżami – budujemy mur przed królem
- 3.17 Matowanie hetmanem – królowa bawi się w papugę!
- 3.18 Opozycja – króle stoją na jednej linii
- 3.19 Matowanie 1 wieżą – potrzebna pomoc króla!
- 3.20 Widełki – łapiemy bierki przeciwnika
- 3.21 Związanie – ratunku, nie mogę się ruszyć!
- 3.22 Szpila (rożen) – uciekamy od ataku, ale…
- 3.23 Szach z odsłony – odsłaniamy atak na króla
- 3.24 Podwójny szach – dwie bierki atakują króla!
- 3.25 Remis w partii – gdy nikt nie przegrywa partii